Банкирай през телефона си

DSK Smart

Мобилното банкиране на Банка ДСК
за индивидуални клиенти

The specified form no longer exists or is currently unpublished.

Едно приложение с много приложения.

Мобилното банкиране е безплатно за iOS и Android, свали от тук:


Как да активираш DSK Smart на своя смартфон:

Стъпка 1

Инсталирай DSK Smart на своя смартфон

empty image


Виж и обучителното видео Как да активирам DSK Smart?

Ако нямаш достъп до електронното банкиране ДСК Директ, можеш да се регистрираш: Електронно банкиране ДСК Директ от Банка ДСК (dskdirect.bg)






Ако си забравил своите данни за потребителско име и парола, можеш да ги възстановиш: Електронно банкиране ДСК Директ от Банка ДСК (dskdirect.bg)

 

 






Ново в DSK Smart - blink P2P преводи по мобилен номер


  • Без такса до 31.12.2025 г.
  • Изпращаш пари на още повече приятели, независимо от банката със скоростта на едно намигване;
  • Превеждаш 24/7, 365 дни в годината.
  • Добавяш „Доверен получател” от телефонния си указател. Към него можеш да изпращаш различни суми без метод на подписване. 
  • Изпращаш малки суми до 59 лв., без метод на подписване. 

Повече информация ТУК

4. blink P2P преводи

Как да правиш blink P2P преводи по мобилен номер?

Стъпка 1

Влез в DSK Smart, като натиснеш бутон „Вход“ и въведеш потребителско си име и парола.

empty image



smetki-min


Добавяне на сметки

За да добавиш сметки, които да следиш в DSK Smart, влез в електронното банкиране ДСК Директ, меню “Смарт приложения“ и маркирай редовете със сметки, които да се визуализират в мобилното банкиране.



Услуга "Сметки в други банки"

Използвай само едно мобилно приложение, за да следиш наличност и движения по сметките си в различни банки. Влез в меню „Още“, подменю „Сметки в други банки“ и мини през стъпките по активация на услугата.

Активирай услугата

Отвори меню „Още“, подменю „Сметки в други банки“ и чрез кликване върху бутона „Добави сметка“ ще можеш да активираш услугата.

phone

Трансакции по мобилен номер

Как да превеждаш с blink по IBAN в DSK Smart:

  • Избери „Нов превод“ в меню "Преводи";
  • Попълни полетата за превода: име на получател, IBAN и сума;
  • Избери „BLINK“ и готово! Преводът пристига за секунди. 

Повече информация ТУК




Мобилното банкиране за индивидуални клиенти - DSK Smart ти дава достъп до:


Нареждаш преводи:

  • blink P2P - превод само по мобилен номер;

  • незабавни преводи blink;

  • Към трети лица чрез метод за подписване – мобилно приложение DSK mToken или SMS с цифров сертификат;

  • Към доставчици на битови услуги;

  • Между собствени сметки.


Извършваш справки:

  • "Бърза справка" за наличност на до три сметки още преди вход в приложението;

  • Наличност, детайли и движения по разплащателни, спестовни и депозитни сметки;

  • Справки за платени битови сметки;

  • История за наредени преводи през DSK Smart.


Управляваш средствата си:

  • Промяна на лимити и временно блокиране на банкови карти;

  • Спестяване чрез виртуална спестовна компонента;

  • Зареждане на виртуална карта;

  • Управление на стандартни спестовни сметки.


Информация за продукти и услуги:

  • Онлайн кандидатстване за кредитна карта, потребителски кредит и овърдрафт;

  • Входяща поща за съобщения от Банка ДСК;

  • Информация за кредити – остатък, вноска, падежна дата и др.;

  • Валутни курсове;

  • Информация по банкови карти;

  • Карта на банкови офиси и банкомати.


Персонализация на мобилното приложение DSK Smart:

  • Настройки за бърз вход с биометрични данни или кратък ПИН;

  • Активиране на тъмен режим или хоризонтална ориентация на екраните в приложението;

  • Добавяне на бързи връзки в начален екран за достъп до най-често използваните от услуги.

Изтегли:



Виж обучителни видеа:

Последни новини

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon